Retourzending aanmelden

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen 14 dagen en zonder opgaaf van reden uw bestelling te annuleren dan wel uw geleverde bestelling retour te melden. U kunt na het inloggen op uw account bij Office Deals.nl de verdere procedure volgen om uw retouraanvraag in gang te zetten.

Producten die niet retour genomen kunnen worden:

Inktcartridges, software, tonercartridges, verzegelde producten als ook computerapparatuur en printers waarvan de verpakking is geopend of toebehoren zijn geïnstalleerd.

Producten die gemonteerd, geprogrameerd en gedemonteerd (bureastoelen, kantoormeubilair, kassa’s) worden en niet in de originele verpakking kunnen worden terugverpakt.

Artikelen in blisterverpakking waarvan de verpakking is geopend en artikelen die om hygienische reden niet geruild kunnen worden.

Artikelen waarvan de verpakking of het product zelf op een dusdanige manier is beschadigd en/of incompleet zijn en dan niet meer als nieuw zijn te verkopen.

Producten die speciaal voor u worden aangemaakt, bedrukt dan wel speciaal voor u worden besteld of samengesteld.

Artikelen met een beperkte houdbaarheidsdatum moeten nog minimaal 6 maanden houdbaar / bruikbaar zijn.

Terugzenden van uw retour gemelde artikelen

Indien u zelf de aangemelde artikelen retour stuurt dient u deze degelijk in originele verpakking, zonder verdere opschriften, etiketten en stickers te verpakken zodat het product weer als nieuw is aan te merken.

U stuurt dit gefrankeerd naar de Christiaan Huygensstraat 50, 3291CN in Strijen, voorzien van het ingevulde retourformulier en een kopie van de factuur met een door u zelf gekozen vervoerder. De kosten bedragen, afhankelijk van het gewicht en het formaat tussen € 7,50 en € 35,00 per zending en komen voor uw rekening.

Indien u wenst dat wij de retournering voor u regelen bedragen de kosten minimaal € 12,50 per zending, eveneens afhankelijk van het formaat. Dit bedrag wordt van het terug te storten bedrag in mindering gebracht. De exacte kosten worden in overleg met onze klantenservice bepaald en overeengekomen.

U dient wel op de overeengekomen ophaaldag aanwezig te zijn om de zending aan de door ons geregelde vervoerder te overhandigen. Bij niet thuis vervalt de afhaalopdracht, kunnen wij uw retourzending niet verder behandelen en beschouwen deze als afgehandeld.

Afhandeling

Na ontvangst van uw retourzending zullen wij deze beoordelen en vaststellen of het voldoet aan de eerder gestelde voorwaarden. Hierna gaan wij over tot verdere afhandeling.

U ontvangt van ons via e-mail een creditnota en de financiele afhandeling zullen wij binnen 14 dagen met u afronden met in acht neming van de gemaakte afgespraken. Indien uw zending met betaling achteraf is geregeld kunt u de gezonden factuur en de gezonden creditnota met elkaar verrekenen.

Als uw retourzending niet voldoet aan de bovengemelde voorwaarden kunnen wij niet tot terugbetaling (creditering) overgaan en zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen.

Defecten en Garanties

Defecten en garantiegevallen worden via andere procedures en bepalingen behandeld en gaan niet via de retour melding. Neem in deze contact op met de afdeling klantenservice of kijk bij service en garantie op onze site.

 

 

Retourzending aanmelden

Contact opnemen

Bel ons.

078 - 202 00 00

Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een email

Stuur ons een app

06 27 54 78 03

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Op onze website gebruiken wij cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen. We gebruiken daarvoor ook cookies van derden. Als u doorgaat op onze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies op onze website.

Privacyverklaring