Bestellen

Op deze pagina staan alle antwoorden op vragen die betrekking hebben tot het bestellen van producten. Zo heeft u snel en eenvoudig antwoord op een vraag, wel zo makkelijk! Door op het pijltje naast de vraag te klikken, ziet u het antwoord verschijnen.

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Deze levertijd vindt u op de productpagina van het bestelde artikel. Als de levertijd onverhoopt toch niet gehaald wordt, houden wij u hiervan op de hoogte. Voor de meest actuele informatie adviseren wij om uw track & trace code in de gaten te houden.

Bestelling nog niet ontvangen?
Bekijk dan even onze pagina over bezorgproblemen, waarschijnlijk kunnen wij u hier helpen!

Dat doet u heel eenvoudig met slechts enkele kliks:

  1. Voeg een artikel toe aan uw winkelwagen en klik op bestellen

  2. Controleer uw bestelling en log vervolgens in op uw account of maak een account aan.

  3. Rond uw bestelling af door te betalen met een van onze betrouwbare betaalmethoden.

 

Tip: Bestelt u zakelijk vanuit een ander land dan Nederland? Voer dan een geldig BTW-nummer in met uw landcode. U ontvangt nu een factuur met een 0% BTW-bedrag.

Wanneer uw bestelling in uw account staat is de bestelling gelukt. Als u meer dan 60 minuten geleden besteld heeft en u geen bevestiging heeft ontvangen, controleer dan allereerst even of uw e-mailadres in uw account klopt, daar wordt de orderbevestiging naartoe gestuurd. Klopt uw e-mailadres? Dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Dat is mogelijk. U kunt uw bestelling tot 30 minuten na het plaatsen van uw order nog wijzigen, daarna is de order verwerkt in ons magazijn. Wijzigingen in een order kunt u telefonisch doorgeven aan onze klantenservice.

Wanneer u een track & trace code heeft ontvangen, kunt u hiermee uw bestelling volgen. U kunt hier uw track & trace code opzoeken en uw bestelling volgen.

Indien de artikelen op voorraad zijn, ontvangt u deze veelal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen zijn, vaak langer onderweg. U kunt de levertijd zien op de productpagina, zo weet u precies wanneer u uw product kan verwachten.

Buiten Nederland & België krijgt u te maken met langere levertijden en andere verzendtarieven. U kunt hiervoor het beste de levertijd van producten naar uw land navragen bij onze klantenservice.

U kunt uw product laten afleveren op een bezorgadres of u kunt kiezen om uw product op te halen in ons magazijn in Strijen. Ophalen is alleen mogelijk na ontvangst van de e-mail dat uw artikel gereed is om af te halen. Het is dan mogelijk om tussen 08.30 en 17.00 uur uw bestelling af te halen.

Cashback betekent dat u geld terugkrijgt op uw aankoop. Deze acties worden door bepaalde merken opgezet, waarbij u op basis van uw factuur een bedrag teruggestort krijgt op uw rekening. Hoe u een cashback actie claimt, leest u in de omschrijving van de desbetreffende actie.

Topdeals zijn producten die door Office Deals worden aangeraden. Deze producten zijn zeer scherp geprijsd en hebben een uitstekende kwaliteit. U kunt dus geen betere aankoop doen! ;)

Contact opnemen

Bel ons.

078 - 202 00 00

Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een app

06 27 54 78 03

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Op onze website gebruiken wij cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen. We gebruiken daarvoor ook cookies van derden. Als u doorgaat op onze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies op onze website.

Privacyverklaring