Betaalmogelijkheden

Goed nieuws, bij ons kunt u op bijna iedere veilige manier uw betaling voltooien! Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden omtrent betalingen. Zo hopen wij u uit de brand te helpen.

Dat kan zeker! Mits u een zakelijk account bij ons heeft. Als u uw bedrijfsnaam heeft ingevuld kunnen wij uw account vrijgeven om op factuur te betalen. Het vrijgeven van uw betaling op factuur is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder:

  • Totaalbedrag van uw bestelling

  • Soort artikelen in uw bestelling

  • Eventueel onbetaalde facturen

  • Aantal bestellingen die u eerder bij ons geplaatst heeft

  • De kredietwaardigheid van uw onderneming

Neem contact op met de klantenservice om uw account vrij te geven voor betaling op factuur. Het is binnen één minuut geregeld! Als betaling op factuur voor u is vrijgegeven komt er vanzelf een optie om op factuur te betalen. Dit zult u zien bij het scherm waar u normaal de andere betaalopties ziet staan.

Als u voor een factuur gekozen heeft, krijgt u deze direct opgestuurd bij de orderbevestigingsmail.

Na uw bestelling krijg u uw factuur toegestuurd op het daarvoor opgegeven e-mailadres. U kunt uw factuur ook vinden in uw account.

Kunt u uw factuur niet vinden? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij sturen u uw factuur graag nogmaals toe!

Nee, u hoeft in dat geval geen Nederlandse BTW te betalen. Om een 0% BTW-factuur te ontvangen moet u in uw account een geldig BTW-nummer invullen inclusief uw landcode. Als u dit ingevuld heeft, wordt de BTW automatisch niet berekend. U krijgt daarnaast een factuur opgestuurd met het BTW 0-tarief. Dit is alleen geldig voor bedrijven binnen de Europese Unie.

Lees hier alles over Intracommunautaire leveringen.

U kunt via onderstaande betaalmethoden betalen. En we hebben goed nieuws, deze zijn sowieso veilig!

iDEAL: Betaal via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank
Creditcard*: Het bedrag wordt gereserveerd op uw creditcard en later afgeschreven. Creditcards van Visa, Mastercard, Maestro en American Express worden geaccepteerd.
PayPal*: Betaal via de beveiligde betaalmodule van PayPal. Bij betaling via PayPal houden wij het recht om bestellingen van fraudegevoelige materialen zoals mobiele telefoons, computerapparatuur en grotere bedragen, de wettelijke herroepingstermijn op te houden en de levering uit te stellen.
Bancontant en Mistercash: Betaal via de vertrouwde online omgeving van uw bank en onze provider Multisafepay.
Sofort banking en Giropay: Betaal via de vertrouwde online omgeving van uw bank en onze provider Multisafepay.
Banktransfer: Maak een handmatige overboeking en betaal vooruit. Let op! Hierdoor kan uw bestelling vertraging oplopen.

* Voor zakelijke bestellingen wordt een betaaltoeslag van 5% in rekening gebracht bij de betaalmethoden Paypal en Creditcard.

De betaling wordt direct verwerkt wanneer u betaald heeft. U zal ook een e-mail ontvangen wanneer dit is gelukt.

Heeft u uw pakket nog niet ontvangen, maar heeft u wel de factuur van uw bestelling ontvangen? In dit geval had de bezorgservice uw pakket volgens onze planning al geleverd. Dit is dan ook de reden dat u de factuur van uw bestelling al heeft ontvangen, maar het pakket zelf niet.

U kunt uw pakket volgen via de track & trace code. Lees meer over de bezorging van uw pakket onder bezorging.

Contact opnemen

  • Bel ons.
  • Bel ons.
    078 - 202 00 00

    Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.

    Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

    Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

    Stuur ons een app

    Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

    Chatten