Problemen met bezorging

U verwacht uw pakket, maar deze is niet geleverd? Dat is uiteraard vervelend. Controleer eerst onderstaande punten:

  • Controleer de track & trace code van uw pakket. U heeft deze code per mail ontvangen op hetzelfde e-mailadres waar u uw orderbevestiging op heeft gekregen. Controleer of de tijdvakindicatie door de bezorgdienst is veranderd.
  • Controleer het bezorgadres. Klopt het bezorgadres die u heeft ingevoerd?
  • Controleer uw brievenbus. Staat het pakket op afgeleverd in de track & trace code? Bekijk dan of u een niet-thuisbericht heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de bezorger uw pakket bij de buren heeft bezorgd of een nieuw bezorgmoment heeft ingepland.

 

Bovenstaande punten allemaal gecontroleerd en nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit probleem uiteraard voor u op. Vermeld hierbij uw bestelnummer, welke u kunt vinden op de orderbevestiging. Uw bestelnummer begint met "100".

Ondanks dat wij er altijd alles aan doen om uw bestelling zo goed mogelijk bij u af te leveren, komt het helaas wel eens voor dat er een fout is met je bestelling. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is, dus dit gaan wij uiteraard voor u oplossen. U kunt op onze garantie- & servicepagina alle antwoorden op uw vragen vinden.

Wij kunnen niet alle producten op hetzelfde moment verzenden. In uw account ziet u of wij alles tegelijkertijd verzonden hebben of wanneer u nog een nalevering kan verwachten. Wij leveren standaard deelleveringen, waardoor u uw producten sneller in huis heeft. Wanneer u geen deelleveringen wenst, kunt u dit aangeven voordat u het product besteld.

Als alles verzonden is en er ontbreken producten, kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan gaan wij meteen zoeken waar uw bestelling gebleven is!

Houd uw track & trace informatie nauwlettend in de gaten voor de meest actuele informatie over uw levering. Ondanks dat wij altijd ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren, kan het wel eens mis gaan. In het uitzonderlijke geval dat het toch mis gaat, doen wij er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Dat is vervelend. Ondanks dat wij onze bezorging uitbesteden aan een pakketdienst, kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan u te woord en zullen een melding maken bij de desbetreffende bezorgdienst.

Contact opnemen

  • Bel ons.
  • Bel ons.
    078 - 202 00 00

    Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.

    Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

    Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

    Stuur ons een app

    Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

    Chatten